Blog Sahibi

Bu Blog Emre Saygın İçin Açılmıştır !!!

11 Eylül 2012 Salı

Tagged Under: , , , , ,

Metin 2 Renkli Yazma [Kendim Yaptım]

By: Unknown On: 07:23
  • Share The Gag
  • Merhaba Arkadaşlar Kendim Oluşturduğu Renkli Yazma Programı İle Karşınızdayız Fazla Uzatmadan.Resimlerle Gösterim. [Resimdeki Benim.]














































































    Anlatım :



    İlk Önce M2PyLoader.mix Dosyasını Metin2nin İçine Atalım.
    Daha Sonra Oyunu Açalım.
    Ardından Hesabımıza Girelim Ve Karakteri Seçelim.
    Oyun Açıldıktan Sonra PyLoader Çıkacak [Ben Yapmadım].
    Onda Seçe Tıklayalım.
    Renkli Yazma Eren.py [Ben Yaptım.] Tıklayıp Aç Diyelim.
    Sonra Çalıştır Butonuna Basalım İşte Bukadar.











    İndirmek İçin Tıkla



    Virüs Total Eren Çakıcı Tıkla Öğren












    0 yorum:

    Yorum Gönder